24/9-09

2009-09-24 23:37:06
Allmänt Kommentarer (0)
Tjatja! Sitter hos Kattis och fryser. Hon pratar i telefon, så jag tänkte skriva lite medans:

OMG vad kallt det var idag, kan knappt tro det! Mitt ansikte höll på att dö direkt när jag steg utanför dörren. Känns som att det kommer bli en jävligt kall vinter, bara 6 grader i slutet av september lixom.. Jag vill inte! :( Anyway så har jag typ suttit här och lagt pussel hela dagen. Det börjar bli ganska svårt nu, nästan bara svarta bitar kvar :o But we'll make it! Jonna och Maggan var förresten också med oss ett tag. Och sen så har vi även varit ute, trots kylan. I mean, folket måste ju få röka -.- Träffade även mannen min och Joel en snabbis.

Och jag har studiedag imorn, så jag sover här :D Nu ska jag fortsätta med pusslet, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback