2/9-09

2009-09-02 17:05:06
Allmänt Kommentarer (0)

Hejjj, kom hem för ett litet tag sen, och hoppade in i duschen DIREKT när jag kom in genom dörren, helt äckligt väder ute.

Vaknade vid 10 av nån konstig anledning så jag hann bara till sy och foto. Jag och Ebba garvade sönder oss åt delar av Dance Flick och läraren hotade att sära på oss. SKÄRPNING! Slog även sönder mig downstairs. AJ!
Och alla stirrade när jag och Molly kom försent till fotolektionen. Alla fotade varandra och senare skulle vi till datasalen för att fixa, men vi gick vilse and the same thing happened xD Vi skulle iaf göra en klasslista av bilderna på PS, and I was like fööör efterbliven och flyttade bilderna 259 gånger.

På tåget hem tjafsade jag med en man som klagade på att jag hade fötterna på bänken. Sen bad han mig gå nån annanstans om hans åsikt störde mig. Fettsynd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback