4/9-09 kväll - 5/9-09

2009-09-06 15:14:30
Allmänt Kommentarer (0)
Ursäkta min seghet, men har varit lite upptagen med krökning.

Meen iaf:
I fredags kom jag inte på nåt att göra så jag drog till byn vid 21 och väckte Maggan. Folk dom sover hela dagarna. Vi hittade boysen i porten och bestämde oss för att störa skiten ur dom. Men det gick ju förstås åt helvete, så vi gick och la oss på fotbollsplanen istället. Därefter gick vi och mötte Jonna, och även Kattis kom. Hon hade suttit och savat en flaska åt Alex i 100 år, och eftersom han aldrig hämtade den drack vi upp den (a) Det blev dock liite för mkt för mig, då jag actually örfilade mannen min. Och sparkade. Och tjafade med, vilket ledde till tears. Somnade på Kattis golv and she was like: OMG du luktar min pappa.

Igår satt jag och Maggan hos Ems (på dagen!) och drack. Jag fick tyvärr inte tillräckligt mkt och blev trött. Mitt huvud höll även på att explodera. Efter ett tag drog vi till Skinnis och kollade på folk som hade nollning. Sen vart det tråkigt så vi började vandra runt och Ems lekte Batman med Mollys filt. Hon ramlade även av en hög stol på Donken och bröt arslet. När vi kom hem blev det lite roligt, och sen hängde jag med boysen + Rex tills Kattis kom. När vi gick in kollade vi på MUUUUMIN på svenska, vilket suger.

JUSTE! Tågen var bajs så vi fick ta ersättningsbuss från Västra och promenera en jävla massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback