igår kväll - 20/9-09

2009-09-20 13:29:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kvällen hos Molly gick überbra, först var jag lite nere pga min mage men det löste sig tillslut. Jag hoppade dock lite för mkt och flög in i tv:n 200km/h, och slog därefter huvet i en hylla, och tillslut ramlade jag in i väggen och stog där 10 år och försökte komma på vad som hände. Mitt huvud gick typ sönder btw. Kvällen innehöll in fact massor av ramlanden; det var nån man som följde efter Maggan och Jonna när dom skulle handla chips, så Maggan fick panik och ramlade utanför porten, and later när vi kommit till byn lekte hon smart i mina klackskor och fastnade nånstans i marken, gjorde en piruett och ramlade på rygg mitt i centrum xD Anyway så försökte folket även göra moonwalk och alla fick stickor i fötterna, och Ems bröt 2 naglar under kvällen. HAHAHAH jag flippade på Molly för att jag trodde Ems skulle dö av skateboard eller nåt. Vi försökte även få dit Alex & co, menmen maybe next week. Sen spenderades det lite tid i Mollys badkar oxå, alla låg där med röda läppar. Natten spenderades dock ändå hos Maggan, trängandes med henne och Jonna. Jag fick såklart ligga i mitten och ta lite av bådas täcken, vilket slutade med att Jonna drog åt sig sitt (tjejen har ingen koll på vad hon gör när hon sover), och jag stoppade in mina ben under Maggans. HAHAHA vi vaknade typ 7 på morgonen av att Jonna låg typ i mitten och Maggan höll på och ramla ut.

jag och Ems står i toaletten,
Molly: Irene! *letar*
Jag: Göm dig! *kollar på Ems*
*båda hoppar in i badkaret så det brakar*

I go like "Trångt! Som fan. Som att ligga i en tunnel för katter!"

Jonna ligger som en idiot och Maggan ramlar nästan ut ur sängen;
Maggan: Men rulla in henne bara! *börjar rulla*
Jonna: Tack.. *sarkastisk i sömnen*

vi ligger i sängen och Maggan beklagar sig över sin söndriga fot;
Maggan: Kommer få ligga hela dan igår.

Idag har jag precis kommit hem. Eller precis för 30 min sen haha. Maggan och Jonna skulle sola solarium, and I wasn't up for it right now. Jag är trött och vill sova, men gissa vad jag gör! Eller nej gissa inte, jag tjafsar med min man. OOOOOOOH I LIKE IT >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback