Late, but not too late

2009-09-04 01:46:02
Allmänt Kommentarer (0)
OJOJ, sena bananer!
Efter min 2 timmar långa, extremt(!) tråkiga design-lektion var slut, jallade jag till byn för att träffa Kattis och fixa hennes hår en snabbis innan jag skulle träffa far och broder1 och broder2. Eftersom jag hade galet bråttom efteråt, köpte vi mat på grillen och käkade nere på perrongen väntandes på tåget. Träffade folket på Mariatorget och vi åt på kinarestaurangen där. Det pratades om nästan allt mellan himmel och jord. Typ Maire, skolan, mamma, piratebay, filmer, jobb, rinkeby, kebaben i årsta.. Yeah, you get it.. Och under hela tiden vi var där kallade han mig för gumman, hjärtat och älskling. Och tog på mina kinder. Och sen körde han hem oss och lovade att köpa en TV till mói (a) Vi bestämde även att vi och broder1 ska på bio på söndag. He promised we'd keep it touch. So it's getting better. I GOT MY DADDY BACK! <3

JUSTE!
Det spelar ingen roll om man laddar ner eller kollar filmer på nån sida, det är ändå lika olagligt! För man laddar ändå ner temporary file (lärde jag mig igår). Jag som tyckte att icefilms var världens bästa idé :(

Pappa: Vad vill ni ha? Kina? Turk?
Jarmo: Kinaturk!

Jag krigar i baksäktet för att krama André i framsätet;
André: Du behöver inte om du inte orkar.
Jag: Jofan! *lyckas få till en kram*
André: Ha det bra lillasyster.. *kram*

Senare på kvällen satt jag hos Kattis tills mamma kom och hämtade mig. Och preciiiiis när jag kom in genom dörren fick jag ett "Om ni ska ut, kom till gården."-sms. And I was like: FUCK! Så folket plockade upp mig och Kattis med bil och vi åkte runt tills typ 2, kuligt kuligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback