Nästan natt?

2009-09-01 23:15:28
Allmänt Kommentarer (0)

Yayness, BABA ringde och vi kom fram till att vi (+ Jarmo och André) ska ses på torsdag efter hans läkarbesök *längtar* Är bara lite rädd för att han ska lämna mig igen, får vara beredd så det inte blir alldeles för jobbigt.

Förövrigt har jag hängt med Maggan och Alita (katten) idag. Vi promenerade runt Tensta-ängen och Alita följde glatt med. Efteråt campade vi med Joel och Bruno, och senare kom resten. När dom lämnat oss gick vi och träffade Jonna. Såg även Teo nångång under dagen, me like! :D

Nu sitter jag här och skickar musik till Ems. Ska troligtvis även äta och leta fram min jääävla kamera och mina jääävla glasögon som jag tappat bort nånstans här in the mess >.<


jannis säger:

hallå, vem troru jag är?
don åsna säger:
Irene
min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback