On a night like this

2009-09-06 23:46:45
Allmänt Kommentarer (0)
Vilken jääävla tur att jag bestämde mig för att duscha just då, för nån tid efter det skrev brorsan att jag skulle "ut om 2 min" för att dra på bio med honom och farsan. Hann inte ens äta frukost! Tuula vägrade låta mig gå på tom mage så hon gav mig en rostbiffsmacka, som jag heller inte hann käka upp. Vi skulle käka på Donken men det var fett med folk så det blev inte heller av. Magsäcksförminskning.nu! Vi såg iaf District 9, som handlar om utomjordingar och är väldigt väldigt braig. I börjar dog man av garv och sen blev det lite seriösare.
Därefter fick jag och bror skjuts till byn, var jag träffade Maggan och boysen. Efter en stund var det dock bara kvar Maggan och Jannis. And along came Kattis. Sen åkte jag hem och min man är världens gulligaste :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback