Yesterday all my troubles seemed so far away

2009-09-26 15:38:13
Allmänt Kommentarer (0)

Vi hade inget att göra, så vi promenerade till Alitas grav. Jag typ grät ihjäl mig :( Sen ville Maggan hem och vila, så jag och Ems drog till hennes syrras tomma lägenhet med värsta packningen, vi hade allt från PS2 till sprit. Vi drack ur feta vinglas på soffan och lekte gifta. Sen fick vi glada nyheter; Darre skulle ha "fest". Så vi drog såklart dit, dock utan Maggan som kände sig bäng och ville komma senare. Väl där hittade vi folk från Kalles inflyttningsfest, som inte kände igen oss förrän jag satte mig i Ems knä, precis som hos Kalle. Ja blabla det hände massa grejer, jag rev Simon, folk bar oss, och vi bråkade om vilka låtar som skulle spelas. Nångång under kvällen lämnade Ems mig där med grabsen och åkte med armbrytningsmannen för att hämta Maggan. But it was okaay, I had fun :D Och när vi kom till byn träffade jag Jannis, som jag senare började bråka med. Hej jag slog honom 100 gånger och sprang iväg (som den dramaqueen jag är), med honom efter mig. Sen vare jättegulligt(!) och jag sov hos Maggan.

"DU MÅSTE VÄVA MÄRA!"

Btw så vart jag jättechockad över att ytterdörren låg vid köket x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback