Skitsak

2010-08-30 17:31:20
Smått & Gott Kommentarer (0)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Hela dagen varje dag.
Titta på dig själv i spegeln: När jag får chansen.
Gnälla: Haha aaa.
Skrika: Skriker alltid.
Sova: Ibland.
Ha ångest: Ja.
Skada dig själv med flit: Nej -.-
Ta mediciner du inte borde ta: Haha nä.
Vilja dö: Not really, no.
Drömma mardrömmar: Ibland, oftast bara skumma drömmar.
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Nej hallå, jag är bäst.
Klä dig i svart: Svart är nice.
Gå till kyrkan: Aldrig..
Gå i skolan: Ja (a)
Röka: Nej :D
Ljuga:
Haha, kan inte xD
Hata folk: Nej..
Lita på folk: Not really. Beror på.

VEM:
Saknar du:
Folk..
Vill du döda: Ingen, men skulle inte ha nåt emot om nån annan gjorde det åt mig HAHA.
Rörde dig sist: Det var nog vovven min.
Vill du slå: Hemligt.
Kysste dig sist: Min man som jag älskar.
Vill du kittla: Mannen för han blir sur :D
Kramade du sist:
Molly.
Vill du prata med: Min man.
Skrek du på sist: Mamma, som inte fattar nåt av datorer.
Vill du vara som: Kristin Kreuk haha. Eller mig?
Sårade dig sist: Minns inte. Lika bra. Jim?
Gjorde dig riktigt glad senast: I don't know. Student tänkandet?
Fick du sms från senast: Min man.
Är vackrast på jorden:
Nära & Kära.

HAR DU:
Tvångstankar:
Inte längre. Thank god.
Någon fysisk sjukdom:
Nej. Thank god.
Någon skada: Jag är kanske lite skadad i huvudet.
Färgat håret: Inte på länge. And I intend to keep it that way.
Brutit några ben: Nevahh. Thank god.
Några piercings: Öronen, naveln. Funderar på läppen eller ögonbrynet.
Egen dator: Yes, två stycken (y)
Bra självförtroende: Hyfsat bra.
Kysst någon: Oooja.
Köpt kondomer: Näe, ungdomsmottagningen <3
Tagit nakenbilder: Nej haha.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej :/
Bjudit ut någon: Haha nää.
Varit kär: Jaaa!
Dumpat någon: Yes.
Stulit någonting:
När jag var liten. Daah.
Lämnat landet: För semester yes.
Tuttat eld på nått: Hahah ja! Gräs och mousse.
Gjort något olagligt: Har väl alla? Höhö.

HUR:
Går du: Fort ska det gå!
Svarar du i telefonen: Olika; hej, tjo, shalom, yes..
Fördriver du tiden: Dator för det mesta.
Mycket pengar har du: För lite xD
Ofta diskar du: Diskmaskin är nice.
Ofta städar du: När det är stökigt.
Många stör du dig på: Ojoj, finns väl flera.
Ofta träffar du din familj: Mamma varje dag. Pappa sällan. Bror ibland. Bror sällan.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag ÄR något!
På gud: Vet inte..
På rymdvarelser: Kanske.
Att folk tycker om dig: Ja, jag är ju bäst som sagt.
På ett liv efter detta: Jadå.
Att fiskar kan tänka: Ja, dåligt minne bara.
Att du kommer leva länge: Det hoppas jag, ifall jag är frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback