6/7-10

2010-07-07 01:02:29
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 14.30, ville verkligen inte gå upp ur sängen :/ Tillslut gick jag upp och åt och drog till körlektionen. Denna gång gick det undan, fick köra på 5an i vääärsta farten (imo)! Hängde knappt med haha, men det gick bra och jag var duktig som vanligt höhö. Tror fan att jag blir värsta superköraren! KörarN! Fast nu la jag öga. Hoppas det går bra ändå HAHA.

Efter lektionen plockade mamsen upp mig och vi åkte till Stinsen. Jag köpte en klänning, en kjol, ett par shorts, en baseballjacka, en t-shirt, en bh, 8 par trosor för 400 spänn, en halsduk och hundmat. Och en bok. Sen drog vi hem och åt pizza, och därefter till byn, där jag hämtade min epilator och pussade på mannen.

Har försökt packa ända sen jag kom hem. Det går ingen bra ska ni veta, för mkt kläder. Tar alllltid med mig för mkt. Ska ju bara vara borta 10 dagar, men ändå har jag med mig typ 20 tröjor och linnen och vad ni vill, svårt att välja x)

Som det känns nu skulle jag gärna vara borta lite längre.. vet inte ens om någon är hemma när jag kommer. Då får jag sitta ensam i den här hålan och ha ångest. Jävlar oxå.. Well, hoppas på det bästa :D

Juste hämtade även ut ett H&M-paket från posten, som innehöll lite pyjamasar och tröjor. Och en bikini.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback