Dreams about sfs

2010-07-22 18:51:01
Drömmar Kommentarer (0)
Vaknade av att Jannis frågade varför jag skrattade. I sömnen alltså.

Drömde att SFS hade nån fest som jag och mamma skulle gå på. Vi satt vid nåt bord och drack mjölk. Sen stog jag plötsligt vid nån bar med Janiina och nån snubbe. Hade typ ett mjölkglas och nån burk med mjölkpulver, som Janiina plötsligt började hälla i mjölkglaset. She went like: "Fan vad gott det var, smakar citron!" I was like: "Hmm.. det är mjölkpulver.."

Sen hostade jag sönder med flit framför Joko och Ida, som har världens sämsta immunförsvar. It was like jag ville att hon skulle bli sjuk. Sen bråkade vi lite för det, och sen hade jag plötsligt på mig guldiga sidenbyxor och nån långärmad sidentröja. Som en pyjamas typ. Ida stoppade nån gren i min ärm och lyfte upp mig som hämnd HAHA. När hon tillslut satte ner mig började nån rocklåt spelas och jag ville headbanga, så jag och några började, men bara efter nån sekund snubblade jag på något, ramlade och pajade knäet på byxorna. Och det var tydligen så roligt att jag dog i sömnen xD Fan vad jag garvade efter att jag vaknat oxå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback