igår kväll (20 juli) - 21/7-10

2010-07-21 20:34:00
Allmänt Kommentarer (0)
Det blev fett sent igår, så det blev ingen träff med Molly. Istället promenerade jag till mannen vid tolv! På natten, när det är som mörkast! Jätte underbart, höll på att avlida.

Hos honom blev det spel och film och sova :)

Idag vaknade jag 11, men låg i sängen tills 14.30 i väntan på att mannen skulle vakna xD Sen åt jag världens godaste bullgrej och drog till söder och träffade Molly. Vi vandrade sönder, bl.a. vid Tanto, sen satt vi i Långholmen för Molly ville bada. Vilket hon aldrig gjorde. Sen åt jag världens korvmeny, mkt bättre än i byn :o Sen vandrade vi till Mariatorget, där jag tog tåget hem. Nu ska jag duscha och så, och gå till Jannis. Får inte glömma chipsen haha!


långholmen


långholmen


kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback