igår kväll (28 juli) - 29/7-10

2010-07-29 21:33:55
Allmänt Kommentarer (0)
Igår satt jag och kollade på tv, fixade min blogg och bdb tills Maggan och Jonna kom.. vid tolv typ. Alltså hela dagen. Men det är bra att fixa bilderna när man inte har annat o göra, annars blir det aldrig av haha.

När dom kom drack vi lite och körde lite sanning. Ingen konsekvens this time x) Jag la mig typ 08.30 imorse, och vaknade 15.

Idag har vi spelat lite Crash igen, och varit och ätit på Max - igen -. Nån tjej kom och var jättesocial och pratade en massa om allt möjligt. Sen har vi varit här, folket drog nyss. Jag ska typ sova hos mannen, så jag måste oxå börja dra mig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback