kvällen 29 juni - 30/6-10

2010-07-01 18:29:17
Allmänt Kommentarer (1)
På tisdagkvällen åkte jag, Maggan, Ems och Bob till Kanaanbadet och joinade Nico och dom. Vi drack vin och garvade åt en alkis som Maggan tillslut började prata med. Sen åkte vi till byn och kände att vi ville dricka mer, så jag och Maggan drog till Rinkeby Krog och tog nåra Tequilashots. Sen var vi på gården och hos Heini ett tag, och sen drog vi ut och fotade. Jag och Maggan kom hem till mig vid 07 och sov.

Igår hade vi tänkt dra till stranden, men vädret svek oss så vi gjorde inte så mkt. På natten kollade vi på 'All the boys love Mandy Lane' hos Kattis och sen drog jag hem.


viiin!


två pojkar och en deckad alkis

Kommentarer
Postat av: Erika

riktigt cool header!

2010-07-01 @ 20:22:19
URL: http://meheartit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback