Älskling

2010-03-02 00:21:02
Sayings ♥ Kommentarer (0)
don åsna säger:
om vi e tsmns i framtiden vill jag ändra ett fel på dig
jannis säger:
får jag skjuta dig? xD
don åsna säger:
nej vf
jannis säger:
elak
[sen massa tjafs för att jag missuppfattar]
jannis säger:
men vad ere du vill ändra
don åsna säger:
ditt efternanm
[missuppfattar igen]:
jannis säger:
men HAHA NÄHEEEEEEEE XD men tack -.-
don åsna säger:
:o
jannis säger:
vad, ska jag säga så om dig xD
don åsna säger:
du fatta inte va
jannis säger:
vaad xD
don åsna säger:
that means i wanna marry you¨åsna
jannis säger:
AHA OOOOOOOOOOOOOOOOOJ
hehe...
don åsna säger:
gå kolla smalville
jannis säger:
meen neeej
jag tänkte för att du skrev OM VI ÄR TILLSAMMANS
trodde du menade typ "jag vill inte vara med dig om du heter så" xD
AHAHAH
don åsna säger:
hur kan du tro sådära
jannis säger:
jag vet inte, cause JAG really hate it
men neeeeej vad söt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback