Dreams about david and a carwash

2010-03-19 19:40:35
Drömmar Kommentarer (0)
Drömde att jag, Jannis, David och Maggan satt hos Kattis. Hennes syrra + barnen var på besök. Vi satt i Kattis rum, när David plötsligt frågade om jag kunde tvätta hans bil. Frågade hur and he was like "Med en svamp. I bikini." HAHA fyfan vad roligt såhär efteråt. Jag gjorde iaf det, och efteråt promenerade vi runt och pratade om hundar. När vi kom tbx in till Kattis, satte vi alla oss i köket, och plötsligt var nåt jätteroligt, så alla dog av garv. Kattis mamma kom och lackade för att barnen inte kunde sova, och plötsligt försökte vi gömma oss för dom. Sen minns jag inte, vaknade typ x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback