Helloooo

2010-03-31 20:26:56
Allmänt Kommentarer (2)
Sitter här och försöker fixa grejer till nya mobilen. Kärlek btw. Fast min gamla mobil äger allt och alla. Ännu mer kärlek. Ska använda båda, tänkte jag. Sådära när ena inte har batteri så tar jag andra ;D

Och iiih vad jag vill ha min klänning. Hoppas den kommer imorn. Eller senast på fredag. Tänkte nämligen ha på mig den då. Och svarta naglar till. Hoppas hoppas!

Läste förresten att Fångarna på Fortet ska börja igen. Nostalgi på högsta grad! Fan vad jag gillar! :D

Menmen, nu ska jag fortsätta fixa, pusspuss!


roliga djuuuuur btw

Kommentarer
Postat av: Sofia

Kjempe fin blogg du hadde hehe headeren var søt=)



PS: Utrolig søte dyr du hadde:D

2010-03-31 @ 23:06:22
URL: http://www.sofiaknowsbest.blogg.no
Postat av: Anita

Kjempesøte dyr du hadde :D er det en pomeranian? :)

2010-03-31 @ 23:37:20
URL: http://anitahansenarnesen.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback