Igår kväll (20 mars)

2010-03-21 14:32:30
Allmänt Kommentarer (0)
Glömde skriva igår, var så jävla stressad haha! Fuat hade 18-årsfest i en lokal i Akalla by.

Vi drog dit vid 22 kanske (vi försökte bli fulla på två shottar och ett glas vin innan, funkade inte riktigt), vilket var ganska sent då det egentligen började 20 x) Det var så sjuuukt mkt folk att det var helt omöjligt att stanna och konversera med nån. Hittade bl.a. Joko, Naac, Baris, Naim, Sezer, Tony, Nabil, Carlos och Bayron x)

HAHA det var fett synd om segisarna Molly och Laura, som kom vid typ 23. Det var nåra objudna idioter som försökte komma in hela kvällen (man fick inte ens gå ut vid ett tillfälle, för då hade dom smitit förbi), så Fuat fick avsluta festen 23.50, två timmar för tidigt. Kvinnorna hann inte göra nånting förutom sitta stilla i 50 minuter. Great! Och när vi kom på att man kunde köpa öl dära, så hann jag inte få nån för allt var slut >.< Inte så jättelyckad kväll kanske, men bättre än ruttning.

Inga bilder blev det heller, fööör ingen av oss hade kamera HAHA.

Och ännu mer knas blev det när folk drog till tåget, där dom blev trötta på livet och drog i nödbromsen, OCH tog ut brandslangen och sprutade sönder hela perrongen. HAHA riktig kalabalik kväll xD

När jag äntligen kom hem deckade jag på soffan. Hann inte ens äta. Vaknade 3.30 och la mig i min säng. Fan vad illa jag mådde oxå, kändes som att min blindtarm skulle explodera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback