Igår kväll (4 mars)

2010-03-05 21:06:35
Allmänt Kommentarer (2)

Gårdagen blev ganska lyckad måste jag säga. Eller mjo, kanske inte från Maggans sida, som spydde :D

Vi anlände till gården samtidigt som Maggan kom från sjukhuset (Leon goes lunginflammation), så vi drog med henne till Ems. Plötsligt tog Ems fram en vodkaflarra, and we were like: "Wohoo!" och sköljde ner skiten (som inte alls smakade så farligt) med cola och loka x)

 

Vi delade en halv colaflaska (med vodka) på 3, och blev lite mer än lulliga kan jag säga. HAHA orkar inte. Maggan mådde illa och spydde sönder, medans jag och Ems typ klunkade i oss allt vi hittade. Dvs sprit och flera burkar öl. Man känner inte hur full man är för stunden, men när man tänker tbx dagen efter så vet man. Herregud x)

 

Det är även jättekonstigt hur påverkad man blir beroende på hur ofta man dricker. Om igår hade varit för ett år sen hade ingen av oss blivit full. Jag antar att det lönar sig att dricka mer sällan, går inte åt lika mkt dricka heller (a)

 

Anyway, tjatade sönder på min man att han skulle träffa mig, och tillslut gick det! När vi stått i porten i nåra minuter, smsade Ems och bad honom komma in. Så jag drog med honom och så satt vi och pratade tills min mor hämtade mig :D


Kommentarer
Postat av: jowns

dåg din mamma när hon satt i bilen på väg till gården :)

2010-03-06 @ 01:31:42
URL: http://jownsi.blogg.se/
Postat av: iprene

jassåru! vart var du?

2010-03-06 @ 15:07:26
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback