10/1-11 Sämst!

2011-01-11 03:54:53
Allmänt Kommentarer (0)
Dom senaste dagarna har jag suttit hemma och spelat Pictino med Jonna på fb. Det är sjukt kul och det går inte att sluta, helt beroendeframkallade. Igår sov Jonna så jag spelade med Anton och Nicolas istället haha. Och idag hade vi tråkigt så jag bjöd in Marcos och folk :D Åh min nya hobby ♥

Igår var jag dock hos mannen min och såg på R.E.D, en rolig film med Bruce Willis. Retired extremely dangerous. Hahahaha! Sen var det bara allmänt mys :) ♥

Några filmer att lägga på minnet: The other guys, Date night & Death at a funeral.

Idag vaknade jag sent och stannade hemma for the day. Har återigen spelat hela dagen. Eller ja, sen 16. Nu tänkte jag se Accepted och gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback