10-17/6-11

2011-06-18 15:19:17
Resor Kommentarer (0)
Hej däär! Blev lite stressigt så jag hann inte skriva att jag drog till Greece kl 4 förra fredagen! Men nu är jag hemma, som ni ser. INTERNET. Pallade inte dra till nåt internet café där, fett trist o inte ha nåt o kolla på när man kommer hem. HIHI. Hade typ 26 notifications när jag kollade igår (y)

Wellwell, veckan har varit skoj. Lite onödigt mkt tjafs men men, allt annat väger upp. Vi solade och badade och åt sööööööönder och handlade. Köpte gulliga converse, en kjol och ett par shorts. RIKT.

Det sög lite att ingen ville vara med på bild. I mean hellooo, man måste ju ha minnen. Men lite bilder blev det iaf.

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback