11/10-11 SCHOOOOOOOL

2011-10-11 15:47:12
Allmänt Kommentarer (0)
Första skoldagen idag. Vart lite orolig för att jag inte skulle hitta till skolan, så jag ringde mamma när jag kom fram till Skanstull. STORT misstag, hade hittat just fine om jag gjort som jag skulle från början. Vilket jag tillslut gjorde.

Skolan däremot, årets labyrint. För att komma till klassen jag skulle till först, måste man igenom matsalen. Helt sjukt. Bytte dock klass sen till nån på 3ans våning. Underbart. Förutom att Aida blev kvar.

Bekantade mig med lite folk, bl.a. en Carro (alltid en Carro!) och en Kathrine, som "gillar att skratta högt!"

Lektionen var tråkig som fan, höll på dö. Blev rastlös och hade ont i knäna. Tillslut fick vi skriva om oss själva. Jag skrev värsta brevet. Haha.

Slutade 12, var hemma 13. Hemskt. Orkar inte med citybanan, BLI KLAR!

Nu måste jag bara handla en bok som är omöjlig att få tag på. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback