The last whole day

2012-08-01 12:27:00
Allmänt Kommentarer (0)
Baaaaaaaaaaaaaad uppdatering! Vet inte ens om jag minns vad jag gjort haha, it's too much!
 
Min käre bror kom hit den 23e och åkte hem i söndags. Det är lite tråkigt att han bara kunde stanna en vecka, men men, hoppas på lite mer nästa år.
 
Vi hade iaf sommarfest den 28e, och tur med vädret! Det var den första riktigt varma dagen, och det har bara fortsatt efter det. Trodde det skulle bli dåligt väder idag, men det är väldigt soligt nu iaf. Mamma tänkte göra en tradition av sommarfesten, så hela släkten kan träffas åtminstone en gång om året. Har hittills inte sett någon på nåra år haha, förutom Kaisa.
 
Det var första dagen jag kunde bada oxå. Inte var det varmt men det funkade.
 
Har krigat med ett 1000-bitars pussel i 5 dagar nu! Hoppas verkligen att jag hinner göra klart det innan det är dags att åka hemåt.
 
Har även varit och handlat lite :D Köpte ett par skor, en mysig stolgrej och kudde till mitt rum, och så solbrillor. Kanske var nåt mer, can't remember.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback