2012-07-06

2012-07-06 15:01:00
Finland Kommentarer (0)
Ahhhh, I'm so glad I'm not in Sweden. Hörde att det är sämst väder. Här är det galet varmt och soligt! Har solat från 12 fram till nu, så hoppas man fått lite färg.. I never notice. Nu är jag hungrig, ska leta efter nåt att käka.
 
Minns ni bikinin jag skrev om för några dagar sen? Well, har ringt runt här oxå, men nej, den finns helt enkelt inte. Hur kan jag, som nästan alltid har tur med sånt här, ha sån himla otur?! I don't understand.. Men antar att det är dags att gå vidare </3
 
Mamma åkte till stugan för fleera timmar sen, and she was like "Det tar inte mer än en halvtimme." Att sätta nåt skåp på plats. OH REALLY?! My ass. Men hon är alltid så, förstår inte hur jag alltid blir lurad.
 
Skulle haft massa bilder på mobilen, men har tyvärr inte trådlöst internet, så det blir att vänta en månad på att publicera dom..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback