12/5-12

2012-05-12 21:25:25
Allmänt Kommentarer (0)
Såg på nya The Thing i förrgår. Ganska bra I have to say.. man blev bara lite förvirrad på slutet, då det är början på gamla? Wtf liksom.. men aa haha fattar typ aldrig filmernas slut, får alltid googla och hålla på xD 

Och sista avsnittet av Vampire Diaries och Greys Anatomy var så jääävla bra! Orkar absolut inte vänta på nästa säsong!

Igår, fredag, krigade jag och Ems sönder hela dagen för att komma på något att göra. Först skulle vi grilla, sen började det regna så vi tänkte dra ut o klubba istället, men Jannis ville inte så det slutade med vin och boggle hos mig, följt av bowling med Linnea och Prada :D Sen klättrade vi lite i Kista galleria men det är en annan historia.

Idag fick jag samtal av Kattis så fort jag vaknat - hon ville att jag skulle dit så fort som möjligt. So I went. Vi dammsög, tvättade golven och fixade lakan. Productive day. Lilltjejen har blivit stor och kan nästan kräla/åla framåt :D bakåt är lättare än så länge. Hon är typ världens skönaste bebis alltså, glad all the time. LOVE.


HAHA busig-face 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback