17/5-12

2012-05-17 15:37:51
Allmänt Kommentarer (0)
Nu har Vilma vant sig vid att vakna vid 07, även när mamma inte ska upp och jobba -.- Så, fick bli att gå ut en sväng och sedan vänta typ 100 år för att hunden vägrade komma och lägga sig igen. Istället skulle man springa runt som en galning i nån timme, för att sedan komma och störa mig som halvsov. När jag väl vaknade igen var klockan 12.50! Riktig ångest. 2 min senare var jag ute och gick. Tur att jag inte träffade på någon, såg nog ut som en zombie.

Nu har jag ätit frukost och sånt. Izabelle ville intervjua mig, så nu sitter jag och svarar på frågor om modebloggar. Vill gärna gå ut i det fina vädret men har ingen aning om vad man ska hitta på.. Tråkigt jävla liv (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback