30/5-12 Fjäderholmarna

2012-05-30 16:35:01
Allmänt Kommentarer (0)
Det är nice att jag alltid (när jag ska nånstans) vaknar innan väckarklockan ringer och känner mig piggare än piggast. För första (andra?) gången i mitt liv kom jag för tidigt - en hel timme dessutom, är annars alltid försenad. Jag hann sminka mig, äta, och t.o.m. åka och lämna hundarna hos Heidi innan det var dags att hämta barnen och deras föräldrar och åka mot fjäderholmarna.

Utflytken till fjäderholmarna är tydligen något skolan gör varje år som föräldrarna får/ska vara med på. Ingen dum idé alls, och det var kul att få träffa dom fina barnens föräldrar. Alla var typ suupertrevliga. Och jag dör för att ungarna är så jävla gulliga! Alla vill hålla mina händer och sitta brevid mig överallt.

Anyway så kollade vi alla hörn och kanter, köpte lite souvenirer, såg fågelbebisar, barnen doppade fötterna och tjatade efter glass.


helt hypade över grönalundframmevi skulle äta men barnen ville lekamin matsäcklite butikerwaterlite mer butikerstenwatersara tog en ful bild på migsara posarnor och maryam ville verkligen bada, men nöjde sig med att doppa fötternafamilj 1familj 2svanplaying fia

köpte en söt nyckelring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback