Kamerastuffff

2012-05-20 00:48:23
Wanties Kommentarer (0)
Jag och mamma bor seriöst i en jävla håla. Det är helt sjukt hur mörkt det är i våran lägenhet. Och det gör mig galen för att det bara går att få bra foton när ljuset kommer in från fönstret, och det händer ju en gång om dagen liksom, ungefär vid 11-12, när jag knappt vaknat. Och den inbyggda blixten är ju förfärlig. Därför har jag bestämt mig för att skaffa mig en *trumvirvel* extern blixt! Canon Speedlite 430EX II, to be exact.

Ska även köpa ett nytt objektiv. Tänkte mig en Canon EF 50mm f/1.8 II. Och uv-filter och makrofilter så fort jag lärt mig vad det är för skillnad på 37mm, 46mm, 52mm, 55mm, och 77mm. HAHA. N00b.

MEN, det får bli efter sommaren, då har jag förhoppningsvis fått ihop massa pengar (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback