Lördag 5/5-12

2012-05-07 21:29:46
Party! Kommentarer (0)
I fredags hängde jag hemma med mannen bara, men i lördagssss, då var jag ute med Ems, Melissa och Emina :D Hittade även Saga från min gamla parallellklass, men tappade bort henne sen :/ Vi började på Daam eftersom det är så jääävla billigt. Tequila för typ 30 spänn! Me like. Men eftersom det var så jävla billigt så drack vi lite för mkt. 3 shots jäger, 1 shots tequila, 2 shots vodka och ett glas vin, för att vara exakt. VAR. Kanske tom en shot till, var för borta för att komma ihåg xD

På vägen hem ramlade jag i rulltrappan och hade sönder min rompa. Kan fortfarande inte gå ordentligt (y)


fina tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback