Today

2012-05-22 00:49:15
Allmänt Kommentarer (0)
Kattis och Felicia räddade mig idag. Hade inget att göra, then Kattis came along med Emily. Glada bebisen som fyller 6 mån! Sen promenerade jag med dom en bit när dom skulle hem. Så jävla nice väder! Shorts idag igen (y)

Lite senare kom Felicia, så vi vandrade runt i kista centrum och letade efter en mottagningsklänning åt henne. We found none. Men det var kul att umgås :) Sen flummade vi sönder i mataffären i typ 30 min, i väntan på att hennes pappa skulle sätta in pengar på hennes konto så att vi kunde köpa glass xD Därefter åt vi glassen hos mig, and then she went home.

Nu hade jag tänkt kolla på New girl, nån serie som Ems tipsade mig om, men hela jävla säsongen tar 15 år att ladda ner och det finns absolut inget annat att kolla på. Förutom Psych förresten. Får nog bli det medans jag väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback