Minnen från det gångna året 2014

2015-09-15 18:34:00
Pictures Kommentarer (0)
HAHA, insåg precis att mitt senaste ordentliga inlägg är från när jag fyllde 22.
Här kommer ett kollage:
 
 
 
 
ROM - that time when
- vi inte fick sitta bredvid varandra på flyget så vi söp på separata platser.
- jag fick åka i cockpit (det var ascoolt!)
- vi hade en liten ödla på hotellrummet.
- vi undrade hur fan en man kunde sitta på en pinne som en annan man höll i.
- vi sov ute på massa stenar på ett gömt ställe men en man ändå hittade oss morgonen därpå.
- johannes fick tusen myggbett på tummen.
- vi drack goda drinkar.
- vi hittade en absinth-butik och Johannes fick smaka på 95% absinth!
- jag köpte massa söta trosor.
- vi vandrade i 100 år till flygplatsen och hittade en biograf.
 
DANMARK - that time when
- vi fick 60% rabatt på hotellet för att Johannes jobbar för Norwegian
- vi var sura på varandra så vi sågs inte under hela dagen vi spenderade i köpenhamn.
- jag satt på en parkbänk och målade naglarna.
- vi upptäckte att tågen inte har några förare.
 
BLEKINGE - that time when
- vi vandrade till en badplats och det fanns massa får överallt på vägen dit.
- det var fest och alla av samma stjärntecken skulle mingla med ett annat stjärntecken, och jag fick oxe!
- Johannes bar mig på sina axlar på vägen hem.
- vi fick jobba lite på en gård.
- Johannes fixade och trixade för att kunna ladda sin platta i taket på tåget x)

FINLAND - that time when
- jag åkte själv för Johannes skulle åka till Malaga med John.
- de hade fyllt en butik med sand.
- jag fick äntligen träffa Wilma.
- hon fick psykos och välte grillen xD
- jag köpte fina underkläder på funky lady, roliga leggins och en SUOMIpaita.
- hängde upp hängmattan i trädet vid stugan.
- målade stugan.
- Johannes kom efter sin Malagaresa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback