Ski trip till Sälen 18/1-15

2015-09-16 00:05:00
Resor Kommentarer (0)
Var i sälen i början av året med mamma, min andra halva, och hans bror. Alltså det var helt fantastiskt. So incredibly peaceful, man mådde så himla bra däruppe. Soligt och helt sjukt mkt snö, helt underbar miljö. Vi hyrde en mysig stuga och man sov så jäääävla gott! Hade gärna stannat längre än en natt, men det får vi ta nästa gång :)
 
Jag har aldrig tidigare åkt skidor så ni kan ju gissa hur det gick i början haaah, åkte nästan ner i ett dike innan jag ens börjat xD sen åkte jag gröna backen nåra gånger men sen fick det bli nästa steg. Ramlade typ femtioelva gånger och trodde jag skulle bryta benen men det gick bra! Tillslut ramlade jag inte alls. Förutom när jag råkade hamna i en backe som kändes som 90 grader och försökte GÅ ner.. Det slutade med att jag ramlade bakåt, och la mig ner på ena skidan, med den andra i luften, och så raaaaaaakt ner! När jag reste mig upp försökte jag se ifall nån sett mig men det var rätt tomt haha, synd för det hade vart en jävla syn!
 
Johannes och John är däremot hur duktiga som helst, och dom åker snow board! Vill fan lära mig det oxå nångång..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback