19/4-16

2016-04-19 12:59:46
Drömmar Kommentarer (1)
Drömde att nån man hade en jättestor svart gris som han behandlade feeett dåligt, så jag kidnappade den och bodde i nån stuga där Kattis föräldrars hus ligger, men det var typ i skogen i drömmen. Tog av honom det tighta halsbandet och satte på ett nytt och han var as happy as ever. JÄTTESTOR var han. Efter några dagar kom Mankan (min chef, haha what?) och sa att han tagit hand om gubben och att grisen skulle få bo på nån gård där det fanns barn som kunde ta hand om honom. Överlät kopplet till barnen ocg stannade kvar i stugan med Maggie ett tag. "Jag saknar min gris."

Innan denna dröm drömde jag att jag var gravid och hade ont i magen (hade mensvärk när jag vaknade) och var helt i panik för jag trodde det var onormalt. Var typ hemma hos Hannes som han barn och han sa att det var normalt x) sen vet jag inte

Kommentarer
Postat av: Deniz

Har också drömt nån gång att jag var gravid och vaknade med värsta mensvärken x), tror t o m att jag kom hela vägen till förlossningen xD

Svar: Lite sjukt att dom sakerna hänger ihop liksom.. Flummigt! Var typ besviken när jag vaknade, mindre roligt..
Irmelin

2016-04-20 @ 01:09:10
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback