25/4-16

2016-04-25 20:35:23
Allmänt Kommentarer (0)
Asså haha mina hormoner var kaos här om veckan. Blir i normala fall väldigt ledsen när jag ser klipp på djur som blir dåligt behandlade men denna gång började jag gråta på tuben så var tvungen att stänga ner XD inte för att jag hade velat se skiten ändå -.-

Fick panik igår för min bror ringde och sa att han spytt överallt och att han inte kunde röra på sig och behövde hjälp med att städa. Så dumma/snälla som vi är åkte vi dit och fixade. Men nu är jag fett nojig att jag ska bli magsjuk, för det är det absolut värsta jag vet. Finns fan på riktigt inget värre!!!!! Har ätit vitpepparkorn som en idiot, hoppas dom gör sitt jobb.

Idag har jag i alla fall varit och fixat fransarna, är inte så hypad över det längre, var mkt roligare förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback