4/4-16

2016-04-04 20:34:00
Allmänt Kommentarer (0)
Heeej! Blev en lugn fredag framför PSet, Diablooooo! Jennifer var trött så hon orkade inte ses. I lördags var jag hos Elena och firade Nico hela dagen haha, var där i 13 timmar xD det var lite konstig stämning i början, fattar inte riktigt varför. Är lite alkis och behöver alkohol, vilket jag inte drack i början så kanske det då. Men det är lite weird för så har det inte varit tidigare. OH WELL.

När jag kom hem visade Johannes att det kommit RESIDENT EVIL 6 TILL PS4! GLÄDJEN?! Ett av mina favoritspel :D Har försökt fixa vårt PS3 bara för att kunna spela dessa gamla spel, men failat, så detta är ju grymt! Han köpte det åt mig dirr och jag spelade hela dagen igår haha. Det verkar vara längre än Revelations 2, som jag spelade igenom på två dagar, och här fanns det typ fett många kapitel oxå :D får se hur långt tid det tar!

Idag var vi på rättegång pga nåt helt löjligt och åklagaren och ena vittnet var helt dumma i huvet. Men vi hoppas att allt ska gå bra. Skönt att det är över iaf.

SÅG SISTA AVSNITTET (av den säsongen) AV WALKING DEAD NYSS, FETT SPÄNNANDE DÖR. Mådde dåligt typ hela avsnittet haha, folk är sååå onda. Ska fortsätta spela nu så jag glömmer att vi får vänta 100 år på nästa säsong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback