7/4-16

2016-04-07 23:14:46
Allmänt Kommentarer (0)
What's up med vädret? Det började ju se vårligt ut, och nu blåser det utav bara helvete haha. Detta är så typiskt, ett steg fram och två steg bak.

Vaknade runt tolv och satte mig i vardagsrummet och kollade på serier. Spelade även The Division en stund, fett kul! Tyckte det var tråkigt förut när jag körde mot andra spelare och det var svårt, men att bara spela vanligt är kul! Resten av dagen har vi bara hängt hemma. 

The Fifth wave var bra! Den har fått rätt dåligt på imdb men den var faktiskt bra! Är glad att jag gav den en chans :)

Förövrigt har jag Johannes-fritt hela helgen, han ska till Danmark med Rorre. Meningen var att jag skulle följa med, men har inga pengar och vill inte att han ska behöva betala allt åt mig. Och då kan han även köpa hem nåt fint åt mig förstås 😇 skulle dock vilja åka i sommar! Får övertala dom!

Jennifer fyller även år imorgon och hon skulle vilja fira på en partybuss på lördag, så, ännu en anledning att stanna hemma! Hoppas det inte är för dyrt bara, har mailat runt lite men inte fått nåt svar än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback