26/8-16

2016-08-26 12:33:31
Allmänt Kommentarer (0)

Drog som sagt till jobbet på en gång den där tisdagen jag kom hem, och har jobbat sen dess. Hade riktig jävla tur, jag var nog den sista personen dom tog in, för veckan därpå var det slut på jobb för nästan alla. Crazy stuff. Nu är jag ledig igen, lagom till sista sommardagarna i Sverige.

Jag shoppade nåt helt galet i Finland, slösade nog hela min lön. What happens in Finland, stays in Finland.

Har även köpt en ny garderob. Byggde en fin en på Ikeas hemsida och så hittade jag en precis sådan som jag byggt på blocket, för halva priset. Så den fick det bli. Nu ligger den vertikalt på vårt vardagsrumsgolv tills jag monterar ner min 10 år gamla enorma garderob. Spännande att se om alla kläder får plats i denna nya som är lite mindre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback