1 februari 2016

2016-02-01 11:06:27
Allmänt Kommentarer (2)
Sov rätt dåligt så hade tänkt stanna hemma, men sen tänkte jag att jag ska vara en bra anställd och gå ändå. Fel av mig, det första jag hör när jag kommer till jobbet är att min provanställning ska avbrytas. För att folk sagt att det är "mkt spring" och att jag har hörlurar på mig och suckar och inte lyssnar när folk pratar med mig? INGENTING av det där är sant. Jag har ENDAST gått på toa när jag gått iväg, och hon sa själv att man fick lyssna på musik, vilket jag ändå inte gjort när folk pratat med mig, såklart?! Sen skulle jag väl inte haft alla rätt på nåt jävla prov jag fick om jag inte hade lyssnat? ALLA RÄTT. Det enda jag kan tänka mig som jag gjort "fel" är att jag inte varit världens socialaste, men jag fick ju bara tre dagar på mig att visa vem jag är. Vilken stor chans!!!!!! Jävla lallare alltså. Visste att det var för bra för att vara sant.

Kommentarer
Postat av: Deniz

men what, vad är det där för jävla skit? Men hon som anställde dig, har hon varit där och själv "sett det"? Låter bara dumt att säga upp någon sådär? :S

Svar: asså helt oprofessionellt, hon hade bara hört rykten. och asså om man är proffsig lyssnar man inte på sånt, man ser efter själv. eller i detta fall borde hon typ kollat läget med mig och typ gett mig en varning? skrev ett argt mail till henne sen. det är absolut inte okej att göra sådär. känner mig typ fett felbehandlad asså, fick inte ens en chans att försvara mig. men det kanske är lika bra, vem fan vill jobba på ett sånt ställe?! känns ba som att nåt konstigt är på g, för asså det var absolut inte sant det hon sa..
Irmelin

2016-02-01 @ 17:35:41
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Hoppas verkligen hon har en "bra ursäkt" till det hela. Ja alltså man ger väl en varning först kan man tycka!?

Svar: eller hur :( asså alla jag pratat med tycker det är helt galet..
Irmelin

2016-02-01 @ 21:45:32
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback