20/2-16 about the 19th

2016-02-21 03:38:00
Allmänt Kommentarer (0)

Den där träffen. Var typ supernervös tills jag faktiskt såg alla, då gick det bara över and it felt like home. Min älskade lärare Jaana var oxå där och hon dog när hon såg oss.. men det är alltid något med henne, man ser på henne att jag vart extremt speciell för henne. När hon såg mig kollade hon på mig helt rörd och när hon sen kramade mig sa hon att hon skulle kunna krama mig hela kvällen. Senare drog hon mig åt sidan och frågade hur jag kan vara så vacker. Asså I can't even..

Kvällen flöt på, det bjöds på mat och alkolholfri äppelcider. Folk var arga för att vi inte fick alkohol. TUR ATT JAG HADE PLUNTAN. Skämdes jättemkt, men var ändå tvungen att come clean, so I said:
"Jag blir inte arg om du dömer mig."
men innan jag hann säga mer sa Joko:
"Vadå, har du magtröja på dig?"
the awkward moment when you actually do. MENADE DOCK PLUNTAN.

Träffade på gamla fadderbarn och annat folk med, alla har blivit så stora. SNYFT.

Stod inte och pratade så mkt med min egen klass då det kändes väldigt weird och jag har alltid känt att jag inte passat in bland tjejerna, vilket det var mest av. Emil, Tuukka och Abbas var dom enda killarna som kom. Sammanlagt blev vi 10 pers.

Egentligen om jag ska vara helt ärlig, så såg jag mest framemot att träffa Hannes som skulle komma, men han hörde inte ens av sig och sa att han inte kommer. Kan ha något att göra med hans lilla son kanske. Och så har vi Tim, the one and only. Vågade inte ens hoppas på att han skulle komma, men I did. I always do. Skrev dock till honom senare när vi dragit vidare till Sixten & Frans och jag fått i mig några glas vin haha, oooch han hann tyvärr inte komma. Jag har länge trott att han hatat mig, så har inte vågat höra av mig, but I'm glad I finally did. Tog bara 10 år typ. Jag kommer aldrig någonsin kunna förklara vad den personen betytt för mig, hur han gjort alla skoldagar så jävla värda.. 

Efter vi suttit och pratat massa minnen i några timmar drog jag, Anna, Jenny, Tuukka och Emil hem till Emil och drack ihjäl oss och kollade på gamla klipp från skolan OCH ÅT TABASCOPOPCORN. Superfun! Kom hem typ 5 på morgonen haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback