24/2-15

2016-02-25 00:06:00
Allmänt Kommentarer (1)
Vettefan vad jag hållt på med, inget intressant alls. Spelat, ätit, sovit, kollat på film. Såg Matrix för första gången igår. Haha, har så jävla mkt filmer att se. Har inte sett nån Harry Potter (jo en) eller typ nästan nåra klassiker alls. Gudfadern? Är jag intresserad av sånt? Vem vet..

Snart är det fredag. Tänkte ta en öl med Tim som jag inte träffat på 10 år? Får dock panik när jag tänker på pengar. Såååå tänkte börja plugga för verkar ju inte som jobb är ett alternativ. Inte för att jag heller känner att jag skulle få något efter att jag blivit något, känner mig så keff, är ju inte bra på något :( Men man måste ju försöka, börja någonstans.. funderade på sjuksköterska, men hur är lönen? pallar inte kriga värsta för dålig lön..

Kommentarer
Postat av: Deniz

Men duuuu, du borde bli medem på statist.se!! Söka reklamfilms jobb osv!

Svar: Åhhh tack, ska kolla det imorn! Låter ju fett kul haha :D
Irmelin

2016-02-25 @ 22:10:10
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback