Best day ever

2016-02-08 23:30:00
Allmänt Kommentarer (3)
Jag är sååååå glad kommer typ gråta snart, helt underbart att kunna gå på toa och duscha hemma. Väntar dock med att duscha till imorn, för de ska sätta dit nya taket med spotlights och så tvättmaskinen, sen är det 100% klart. VI HAAAR ETT BADRUUUUM! Ett fint dessutom!
 
Min Spotify gick ut för att jag inte har några pengar, så Johannes löste det åt mig. Älskar att bli omhändertagen ❤️
 
Annars har jag väl inte gjort så mkt idag, vi handlade lite mat och gjorde en kycklingsallad, med mango raja 😍
Nu sitter jag och kollar på x-files (tills Johannes är klar med sitt spelande så vi kan se Scouts guide to the zombie apocalypse, som vi alltid glömmer göra)
and a young mr Crowley från Supernatural är med i detta avsnitt och sätter eld på saker :D

Kommentarer
Postat av: Deniz

Tycker såna där smågrejer är så gulligt, som t ex att betala din Spotify! Eller typ att nån lagar mat åt en! Små gester är så sjukt underskattat!


Hur går det för honom med jobb nu för visst jobbade han med något flygrelaterat? Tänkte med tanke på hur det verkar ha varit senaste tiden?

Svar: Ja jag vet åhh, man blir så glaaad!

Det går ingenvart, vet inte riktigt vad planen är. Han ska väl vara hemma tills han tröttnar på det, eller tills hans läkare säger nåt annat. Han är inte tillräckligt stabil för att flyga, men han vill ändå inte jobba kvar på norwegian så det gör inget. Försöker typ ta en dag i taget, har så svårt att se framåt :/
Irmelin

2016-02-09 @ 02:24:03
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Åh :(, hoppas det löser sig för er båda! Kan tänka mig att det är påfrestande för dig att det är som de är nu :/

btw tv för 22 lax!?!?!?

Svar: Ja och fan asså jag mår så jävla dåligt igen :( det kan aldrig bara vara lugnt med honom, alltid nån jävla drama. Är det inte brudar eller tabletter eller knark så är det spel. Han spelar hela tiden. Och han skiter i att jag mår dåligt över det. Och nu när han har en fet jävla tv kommer det bli ännu värre och jag kan inte rymma nånstans.. Asså helt sjuk, 22 lax 😂
Irmelin

2016-02-09 @ 23:17:09
URL: http://www.deniz.blogg.se/
Postat av: Deniz

Men vafan, det verkade ju går bra för er efter all skit som var för nåt år sen :/ Men försöker läkaren hjälp honom då?

Svar: Asså han är skitbra, han ringer och kollar hur Johannes mår och typ engagerar sig fett. Men han är lite seg på att få saker att hända bara.. Känns det som
Irmelin

2016-02-10 @ 19:51:12
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback