Crazy ass dream

2016-02-21 13:52:23
Drömmar Kommentarer (0)
Asså vilken jobbig fucking dröm, folk var helt eftrrblivna. Jag och Johannes skulle hem från stan, men jag var hungrig så jag stannade vid nåt ställe i food courten i kista (som inte finns på riktigt) och Johannes gick hem. Så beställde min mat, och fick den efter en stund. Då började galenskaperna! Jag glömde att jag skulle ta med mig maten så jag frågade om jag kunde få en låda och importmannen sa att han fixar det, så jag satte mig ner så länge. Efter typ en timme fick jag nog och ba hur lång tid kan det ta att lägga maten i en låda? Maten ba låg halvt i en låda och resten kvar på tallriken. Och alla anställda ba höll på med annat. Så bad dom mig vänta lite till, och återigen en timme senare gick jag för att se vad som händer. Vid det laget hade maten kallnat och blivit helt torr och jag ville ha tillbaka pengarna, och nån svensk man som nu dykt upp sa att det inte går. Han sa nåt annat jävligt irriterande med och jag ba "kunden har alltid rätt!" Och han sa nej. Så kom en söt liten tjej och jag började skrika att jag ville ha tillbaka mina pengar eftersom dom fuckat min mat, och hon ville typ ge mig dom, men mannen lät henne inte. Hon försökte ge mig andra grejer från restaurangen men jag skrek bara "ge mig mina fucking pengar!" Sen flippade jag totalt och sträckte mig över disken där dom hade massa oljor i glasflaskor och jag vene vad, och ba rev ner allt medan jag skrek samma sak. Dom kallade mig för psykopat. Sen kollade jag efter väktare men ingen kom, och tjejen gav mig plötsligt 200 i kontanter och jag bara tog dom och stack. Asså sjukaste drömmen, fett jobbigt att vara så irriterad när man sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback