Kissproblem

2016-02-03 21:44:12
Allmänt Kommentarer (1)
Jag tror jag har listat ut vad mitt problem är, med att jag är kissnödig hela hela tiden vill säga. Har googlat i två år och försökt hitta svar på olika forum och ba letat efter någon som har samma problem, with no luck. Men idag hittade jag äntligen något, och jag tror att allt kan bero på att jag inte är så glad på att ha mens och alltid hoppar över den. Detta gör tydligen att det blir knas med hormoner, vilket påverkar urinröret. Ska bli superkul att skärpa sig och försöka ha mens varje månad, bara för att se om det gör saken bättre. Vilket jag verkligen verkligen verkligen hoppas. Det här förstör mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Deniz

Hoppa över mensen? Da fuuuck x) Eller iof använer du p-plåster?

Svar: Har p-ring, man sätter ba in en ny efter tre veckor istället för att hoppa över en vecka o sen sätta in en ny. Men får sluta göra så..
Irmelin

2016-02-04 @ 01:53:05
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback