Wilma

2016-02-03 22:00:00
Allmänt Kommentarer (1)

 
 
Mamma väckte mig helt i panik och bara "det har hänt något jätte hemskt!" Wilma hade ätit choklad till frukost. Igen! Andra gången det händer. Fast det är ju inte hennes fel, hon vet ju inte bättre. Jag flög iaf upp och så satt vi i köket och hade mattelektion i hopp om att få nån uppfattning om hur många gram hon ätit. Tillslut kom vi fram till att det var nästan på gränsen, men vi trodde hon skulle klara sig från en förgiftning. Mamma åkte till jobbet och jag fick vakta hunden i några timmar tills jag märkte att hon var okej och så sov vi vidare. Det enda jag märkt är att hon varit väldigt trött idag, men det är inget konstigt för hon älskar att mysa och sova :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra'

Tur att inget allvarligt hände då choklad är livsfarligt :/
så söt hon är, är hon chihuahua :)?

Svar: Ja verkligen! Hon är så fräck, man kan inte lämna något framme eller i sin väska haha. Var nångång hon åt alldeles för mkt, så vi fick åka in på magpumpning. Yes 100% chihuahua :D
Irmelin

2016-02-03 @ 23:43:36
URL: http://ssandras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback