16/1-16

2016-01-16 10:43:32
Allmänt Kommentarer (0)
Tidigt morgon idag! Vad stolt man blir över sig själv haha!

Träffade said friend and a bunch of others igår; Jennifer, Molly, Maggie, Karl, Amanda, Amandas syster och hennes två vänner XD fikade först med Jennifer och Molly i typ tre timmar, sen köpte vi tequila och gick hela gänget till Balthazar, alla vet att man kommer in med eget där som man sen kan dricka i smyg x) när klockan närmade sig tolv drog jag till Johanna och Calle som bor i närheten där och hängde där till kl 3. 

Hade typ tänkt åka hem tidigt, men sen kom jag på att eftersom vi renoverar badrummet så har vi varken toalett eller dusch eller ens vatten, och gymmet som tillhör bostäderna öppnar inte förrän kl 7 varje dag, så kände att jag ville vara borta så länge som möjligt.. Tror och hoppas att vi ska sova hos Johannes bror inatt, kanske, även om det är jävla kallt i hans lägenhet och hans täcke suger och jag vet inte.. Önskar man kunde vara här hemma :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback