21/1-16

2016-01-21 11:36:35
Allmänt Kommentarer (0)
Tjaaa! Vet inte vart tiden tagit vägen, trodde jag skrev här igår nästan. All good iaf, han satt inne för sitt eget bästa, för sömntabletter ska man inte leka med! Jag fick en fin donut när han kom hem.


Igår köpte vi diablo 2 till PC, fett ovant men tänkte försöka ge det en chans i alla fall :) sen googlade jag lite och hittade jag ett fett roligt spel som man kan spela gratis, TERA heter det. Man har en gubbe man levlar och allt det där vanliga. Men så kul!!!!!

Vårat lilla problem med hörlurarna löstes oxå, fick mail om att jag fick välja mellan att skicka tillbaka dom felbeställda röda och få 75% tillbaka, eller att behålla dom och få 50% på ett nytt par. Kände såklart att det var mer värt att ta alternativ nummer två, eftersom det annars hade blivit samma pris för ett par som för två. Och dom kom igååår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback