50%

2016-01-14 20:39:07
Allmänt Kommentarer (1)
Fattar typ inte att halva månaden redan gått! Väljer att inte stressa så mkt över livet dock.. We all have a long way to go. Hade tänkt träffa en kompis imorn och hjälpa henne boka en resa till frankrike, men nu har planerna ändrats.. Jag kommer aldrig ut härifrån haha. Vi ska dock träffa Johannes brors ex (long story, vi är en fet familj bara) och även hans kompis i helgen, så I'm very excited!
 
Beställde ett par asfeta trådlösa hörlurar till Johannes som han fick i julklapp, men sen ångrade jag att jag inte köpt några åt mig själv, så beställde ett par till till honom för att kunna sno hans, men råkade beställa samma modell fast inte trådlös -.- dom såg preciiis likadana ut och dom hette t.o.m. samma sak, fett irri. Och innan vi upptäckte detta så hade han rivit sönder paketet.. så nu har vi mailat dit för att kolla ifall det ändå är okej att byta, men inte fått nåt svar.. Hoppas verkligen det går :(
 
Upptäckte att det finns en svensk version av min favorithemsida hahaha, FML x'D

Kommentarer
Postat av: Deniz

Vet inte ens varför men garvade när jag läste "long story, vi är en fet familj bara" x) hahaha, såg så kul ut på nåt sätt!

Svar: HAHA ja men tänkte att man ba "öhhh varför hänger man med nåns brors ex" x'D
Irmelin

2016-01-14 @ 22:07:57
URL: http://www.deniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback