5/1-16

2016-01-05 21:49:13
Allmänt Kommentarer (0)
Har haft ont i öronen/huvudet i typ 100 år. Sådär pyttelite men att det ändå märks, men igår kväll blev det värre, och ikväll med. Vet inte om det är att jag sitter konstigt i soffan eller vad fan :/

Johannes spelade hela dagen och jag var ensam, har inte haft så mkt lust att göra något med nån annan heller så det var okej.. Har blivit så likgiltig, ingenting roar mig. Hoppas verkligen det går över snart. Vi såg dock en ganska originell skräck/komedifilm vid namn The voices, med Ryan Reynolds. Lite freaky haha. 

Min fantasi kring mat har blivit lite bättre; två gånger har jag typ bestämt vad vi ska äta haha, så det är ju positivt iaf! Ikväll blev det kyckling med currysås och ris :)

Har beställt flera matta läppstift! Kunde inte låta bli XD 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback