Januari då

2016-01-02 15:53:07
Allmänt Kommentarer (0)
Been gone a long time, fattar inte vad det är haha, typ som att tiden inte funnits. Haft fett mkt att tänka på led allting. Deprimerad pojkvän att ta hand om. Det skrämmer mig lite, jag är inte den typen, det är tvärtom, jag behöver omhändertas. Men det är okej nu. Jag oroar mig i onödan tror jag. Han är duktig. Jag borde ge honom mer cred.

Han har varit hemma från psyket sen början av december och allt har gått okej. Lite destruktiv ibland men inte mer än så. Det eskalerar inte. Skriver det här mest för mig själv, för att komma ihåg.

Julen var mysig, spenderade en hel vecka i Finland. Vi hade ingen snö eller kyla dom första dagarna men det blev vinter sen :D fick fina julklappar med. Det gör alltid lite ont att åka hem sen och lämna the grandparents. Kände mig typ ensam några dagar innan och så kom jag på att det var det, att jag inte ville åka hem. Men mormor fyller år 24 januari så vi tänkte kanske flyga dit igen då :)


Efter att vi kom hem har vi vart hemma och spelat diablo bara typ? Har äntligen gjort min sista gubbe haha, väldigt svårt att välja en favorit dock. Tycker om alla så mkt.. Så jag tror inte det blir att ha nån "main", får istället balansera det på nåt sätt x)

Nyårskvällen/natten var okej. Har haft roligare i mina dagar, men det var väl bättre än att stanna hemma. Vi var hos Jarmo i byn hela natten. Jag och Johannes sprang ut för att titta på fyrverkerier men det var helt onödigt då man såg allt mkt bättre från jarmos balkong :( lite ledsen över det.. Men det kommer fler gånger. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback