Lista

2016-01-03 21:48:36
Allmänt Kommentarer (0)
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Spelade ps4 haha, annars har det vart rätt normalt XD 

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Jag hade inga.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Tror inte det.. 

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej!

5.Vilka länder besökte du?
Finland, som varje år. 

6. Är det något du saknar från år 2015 som du vill ha år 2016? 
Sommaren. Asså en ordentlig, varm sommar. Och resor.

7. Vilka datum från år 2015 kommer du alltid att minnas? 
Lär nog inte minnas några datum sådär faktiskt men händelser.. Om ens det hah.

8. Vad var din största framgång 2015?
Min lön på 33 lax. Återigen väldigt normalt annars..

9. Största misstaget?
Mitt minne räcker inte så långt, men har väl inte vart några skandaler.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Matförgiftning -.- och så ramlade jag och slog i svanskotan. 

11. Bästa köpet? 
Hur ska man komma ihåg haha?! Anastasia contour kit. 

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Alkohol och mat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Inte mer än normalt. Fan vad tragiskt.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2015? 


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? 
Tränat, sparat pengar, rest, jobbat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Typ ingenting. 

18. Hur tillbringar du julen? 
I Finland med mamma, bror, pojkvän, morföräldrarna och moster och hennes man.

19. Blev du kär i år? 
Jag har varit kär i 3 år.

20. Favoritprogram på TV?
Har så många.. Men The walking dead!

21. Bästa boken du läste i år? 
Scar tissue

22. Största musikaliska upptäckten? 
Typ massor!

23. Vad gjorde du på din födelsedag 2015? 
Jag var på Garbo! :D

24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Ja, om jag nångång fick gå vidare från saker utan att dom plötsligt poppade upp -.-

25. Något du önskade dig men inte fick? 
I dunno man

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2015? 
Väldigt blandad.. Rockig framför allt. Har en bild som beskriver mig rätt bra!


27. Vad fick dig att må bra? 
Att kunna lita på min man och inte behöva oroa mig för saker.
 
28. Vilken kändis var du mest sugen på? 
Ian Somerhalder, Charlie Hunnam, Jensen Ackles, Liam Hemsworth, 

29. Vem saknade du? 
Ingen sådär..

30. De bästa nya människorna du träffade?
Johanna ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback